Prepaid Phone Card Rates
 From  To   
+ Reply to Thread
Page 1 of 5 1 2 3 ... LastLast

Thread: Carnival 2007

Hybrid View

Carnival 2007

will post pics in the morning cause i too nice up right now LOL

I had to catch up on 2 nights of not sleeping.....I was so tired.... ah bawba all ova mih pilla........
    The Will of God will never take you to where the Grace of God will not PROTECT you...

Dj_RedEye Guest

UH OOOOOOOOH!!! Nuh worri DJ ah have some sekret pics fuh show yuh tuh.....dih gal midi guh awn bad bad dah carnival....
    The Will of God will never take you to where the Grace of God will not PROTECT you...

Dj_RedEye Guest
    keep dem DB............ cause she cant see me the act up bad toooooooooo

Originally posted by Dj_RedEye
    keep dem DB............ cause she cant see me the act up bad toooooooooo
    OK! They are NOW permanently in my archives......

Dj_RedEye Guest
    DB how come you nuh the out tonight........me nuh gaan out tonight ah tall.....keep home...cause mons seh suh

DB how come you nuh the out tonight........me nuh gaan out tonight ah tall.....keep home...cause mons seh suh
    You must deh dah effing Mons house.....Hmmmm ....Ah dih come deh rite now.....Chico ayes mussi dih hot ah anal.....tuh much screaming...

Dj_RedEye Guest
    Originally posted by Dream Babes
    You must deh dah effing Mons house.....Hmmmm ....Ah dih come deh rite now.....Chico ayes mussi dih hot ah anal.....tuh much screaming...

cho gal...me deh right yah inna NY.............ah get nice up last night at the club....ah neva come in till 8am this sat. mawning.....ah just the sip pon ah cold corona right yah suh dah mussi macobi

Yeah! Yeah! Yeah! Ah haffto sih how Mons dih walk Monday den ah wha believe yuh.... ! I'm chilling too.....not in any party mood....I drove to Cayo to pick up some tamales and now thats what I am munching on until I get sleepy! I guess Mons really Fked up and sleeping!!!!

Dj_RedEye Guest
    Originally posted by Dream Babes
    [B I guess Mons really Fked up and sleeping!!!! [/B]

suh yuh seh

gial i just fking get home... i mih gone watch carnival and get fk up and i had to go to work for 7pm lol.... well when i get deh wah lotta effing pickney fuh teen hype and short ah bartender and i had to jump in and work mih a$$ off more. I neva yet get suh sobber suh quick inna mih life LOL.. i just get home mien i tired... ah work hard today.

suh yuh seh

Originally posted by monwa
    gial i just fking get home... i mih gone watch carnival and get fk up and i had to go to work for 7pm lol.... well when i get deh wah lotta effing pickney fuh teen hype and short ah bartender and i had to jump in and work mih a$$ off more. I neva yet get suh sobber suh quick inna mih life LOL.. i just get home mien i tired... ah work hard today.
    Well...now ah feel betta cause I middi wanda whey yuh cud deh dis time ah dih nite Look how DJ all wrinked up eena ie face sake ah ie dih cut up ie eye all ova dih place....

i straight mien just dih work gial..u know i dah wah haard working young lady LOL.

Gial mih babes inna wah mood rihgt now lol... aye aye.. i wah grow grey hair before mih time.

+ Reply to Thread