look who's having a birthday!!!

bemetu

Honorary Cruffy
di lee upstaat gial whe name mysterious!........ :bday.....come tell mi whe yu do fi yu birthday.......me waa know if yu still upsaaat or if yu di use yu mouth fi something else:D

Aye who cud forget Mysterious mein...she come upstaat as all get out but eh calm down wen eh get lil taste hahahahhaha

HAPPY BIRTHDAY MYSTERIOUS GIAL...

she dah family to DJIllimatic ah tink...Mellow, yu mussi meba she mein...afta both yu and me mi cuss her lil rass...in the beginng

Mys, if both mellow and MR rail into you, it means they love you. come on back. HAPPY BIRTHDAY!!! :balloon :balloon :balloon

Well hell.... Unno neva 4get mi nuh. mi eye di jump all day...

Thanks Bemetu and whoeva else mi respond. Ah deh rite ya di behave miself. Rosey mi nuh noe weh u di talk bouy get lil nuthin....

Belizean or whoeva aperate dis board mi erase mi profile so dats why i no check in lang time, plus ah gat betta tings to do dan read rass....

But ah mi onli join back b/c ah mi wah seh big ups to mi uncle pah eh victory inna Pickstock and being named Wilfred 'Sedi Elrington Attorney General and Minister of Foreign Affairs.

Mellowman: Shet up... Dj is my 1st cuzin and i nuh crush pah mi cuzin dem. We nuh play dat inna my family. If dat dah how fi u family get down di play wid wan anda then unno go head!

Ro: Mellow caan suxz nobody bout nuthin cah fi he house mek outta glass and dun gah cracks in it.

Now once again THANKS AGAIN FOR THE BDAY WISHES..

<EXIT STAGE RIGHT>

Awwwwwwww! Ms. Lady Mysterious stopped by!!!! Happy Birthday! Happy Birthday!!! Wishing you many more!!!:balloon :balloon

Were you the niece who was in Belize helping your uncle?....I remember a mention of a name or an interview....:party

Naw that wasnt me. Im planning a trip for Sept, but I dont know when 10th celebration is. Do you know the dates?

Mysterious said:
Naw that wasnt me. Im planning a trip for Sept, but I dont know when 10th celebration is. Do you know the dates?

Ummm... I belive it would be the 10th.:rolleyes:

:rofl :rofl :rofl :exactly :exactly :exactly :D :D :D 10th is the 10th........:drive

Mysterious said:
Well hell.... Unno neva 4get mi nuh. mi eye di jump all day...

Thanks Bemetu and whoeva else mi respond. Ah deh rite ya di behave miself. Rosey mi nuh noe weh u di talk bouy get lil nuthin....

Belizean or whoeva aperate dis board mi erase mi profile so dats why i no check in lang time, plus ah gat betta tings to do dan read rass....

But ah mi onli join back b/c ah mi wah seh big ups to mi uncle pah eh victory inna Pickstock and being named Wilfred 'Sedi Elrington Attorney General and Minister of Foreign Affairs.

Mellowman: Shet up... Dj is my 1st cuzin and i nuh crush pah mi cuzin dem. We nuh play dat inna my family. If dat dah how fi u family get down di play wid wan anda then unno go head!

Ro: Mellow caan suxz nobody bout nuthin cah fi he house mek outta glass and dun gah cracks in it.

Now once again THANKS AGAIN FOR THE BDAY WISHES..

<EXIT STAGE RIGHT>

Aye Mys....good to hear from you....

madarass said:
Ummm... I belive it would be the 10th.:rolleyes:

Unnu stap act di fool now....unnu know damn well that unnu celebrate all kinda maddarass now and the 10th is iffy every year.....

Thanks Rosey..

I know exactly what day the 10th falls on dumbo... I asked when will the celebration be. Its not gonna be on no big Thursday... So the question would be the weekend before or after the 10th?

Some of unno onli talk cause unno gat mouth, but unno neva run it pass unno brain or it woulda mek sense when it come.

Mysterious said:

<EXIT STAGE RIGHT>

OK, so now I know who this is. She is the one that won a beauty contest 2-3 years ago. Her picture was posted on this board.

i DIDNT WIN NO BEAUTY CONTEST AND POST NO PICS ON HERE. YOU MUST HAVE ME MISTAKEN WITH SOMEONE ELSE.

NO, NOT I.... MADE FI AH SHOW, BUT NOT A PUPPET SHOW

Mysterious said:
i DIDNT WIN NO BEAUTY CONTEST AND POST NO PICS ON HERE. YOU MUST HAVE ME MISTAKEN WITH SOMEONE ELSE.

NO, NOT I.... MADE FI AH SHOW, BUT NOT A PUPPET SHOW
:lmao :lmao Ah mih know tuh....:D :D

Back